Monday, August 14, 2017

Washing Machine & Steam Iron for Sale at Cheap Prices


ALHAMDULILLAH..
Rezeki Hari Jumaat lepas..
Terima kasih Haier Malaysia
Hadiah washing machine & steam iron dah sampai..

Moga lebih banyak lagi rezeki yang tak disangka-sangka selepas ini.
Rezeki yang kita usaha setiap hari tu memang dah pasti!


Tapi memandangkan kat rumah saya pun dah ada washing machine yang cukup menampung keperluan pencucian baju kami, dan kat rumah pun memang guna steam iron, tak naklah benda2 ni membazir atau rosak macam tu je kan..
Jadi saya nak jual lebih murah dari harga online dan juga harga pasaran direct kedai..
Prefer mereka yang berada di sekitar JB sahaja untuk washing machine.....
Lagi elok kalau self-pickup..
Kalau steam iron insyallah saya boleh pos..


Ni harga untuk steam iron..
Memang senang guna steam iron ni..
Baju cepat je lentik sebab guna wap kan..
Jimat masa..

Saya nak jual RM45.00 sahaja..
Kalau siap postage RM50.00 sahaja..

UPDATED: STEAM IRON SOLD


Ni pula harga Lazada untuk washing machine tu..
Besar ni weii..
14kg..
Dah macam kat kedai dobi dah..
Senang nak basuh comforter dalam ni...


Ni antara function2 yang ada..


See!
Review pun 5 bintang tau..
Insyallah dapat memberi manfaat kepada mereka yang memerlukannya..
Saya nak let go RM1200 sahaja..
Kondisi kotak 10/10 sebab masih dalam kotak dan tak buka2 pun..

Sesiapa yang berminat nak beli, boleh whatsapp saya di talian 012-7560895 ya.

Moga Allah permudahkan urusan dan rezeki kita sekalian...aaaminn..




No comments: