Sunday, February 11, 2018

Birthday celebration untuk mak mertua



"First time seumur hidup Che, dapat suprise suprise birthday macam ni".
Kata Mak mertua saya kepda kami semua...
Terharunya dia, kami pun turut terharu juga..


Btw perancangan asalnya lain, tapi last minute tukar ke perancangan sebegini..
Insyallah..pasti ada tertulis hikmahnya kan..


 Betapa gembiranya Che, siap suruh anak bongsu dia masukkan gambar2 dan video dalam FB terus, supaya yang lain-lain dapat tengok juga kemeriahan kami disini..


Memang panggilan saya dan suami serta adik beradik suami yang lain panggil Che, 3 beradik yang kebawah je panggil Ma..


We are happy family...


Betapa sportingnya la hai ayah dan mak mertua saya..


Hahaha..Ayyunie monyok makanan lambat sampai...


Seafood platter....paling lambat sampai..agaknya mau dekat sejam tunggu..sampaikan ayah mertua saya kata agaknya tukang masak gi tangkap ikan kat laut dulu kot..hahahaha


We enjoy the food walaupun lambat sikit..
Menu semalam kami order banyak western...


Yeayyy...lepas dapat suprise birthday song dan birthday slices cake..


We really enjoy the moment..
Semoga terpahat selalu dalam ingatan Che...


2 slices Nutella cheese cake..
RM14.90 per slices..
Agak muak bagi orang tua makan, tapi ok lah bagi kami..


Selepas adegan suap menyuap dalam video..ewahhh..


And the master planner..

Kebetulan family in law datang jalan2 ke JB...kebetulan birthday mother in law...kebetulan ayah damia pun tak berapa sihat sebab darah tinggi..tapi semua kebetulan tu Allah dah rancang sebaik2nya kan..

Happy Birthday Che untuk yang ke 57..
Muda lagikan mak mertua saya ;-)
Semoga Che panjang umur dan jangan berhenti berdoa untuk anak-anak, menantu-menantu dan cucu-cucunya....
Aaamiinn...

P/S: Oh ya, tempat celebrate dan party deco adalah di Fork N Dagger by Agora, Jalan Dhoby, JB







:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: